Mysli, których nie spodziewal sie nikt...

Obsługiwane przez usługę Blogger.
Wykonawca: F(x)
Tytuł: Red Light
Rok wydania: 2014


Krótka nadzieja dla tej piosenki: Przyznaję się do słuchania K-popu, chociaż tylko, niektóre piosenki tego gatunki wytrawiam bez zbędnych komentarzy. Jedyny damski zespół koreański, który lubię i zarażam nim innym. Głosy dziewczyn są naprawdę miłe do słuchania i są dobrze dopracowane do muzyki jaką tworzą. Gorąco polecam ten kawałek, jak i resztę!


Tekst:

Aye aye aye aye wait a minute
Jeonggeul sogui rul ttara yakhan janeun meokhyeo
Apeuroman mireodaeni yeah mireodaeni
Na acha hamyeon barphyeo

Aye aye it’s a red light light
Igeon siljesanghwang mwoga jalmotdoen geonjido molla
Aye aye it’s a red light light
Gyeonggohaneun nugunga moksorireul jal deureo red light

Jamsiman sumeul swieobwa swieobwa swieobwa eh oh eh oh
Igeon jeonjaengi aniya (aniya aniya)

Nun keuge tteo geogi chungdol jikjeon pokjureul meomchwo
Byeonhwaui mokgyeokjaga doeneun geoya
Mireodaedeon geochin kaeteopilleo geu ape modu
Chimmol hal ttae

Kyeojyeosseo red light seonmyeonghan red light
Seuseuro kyeojyeo geugeoseun red light

Boy niga malhan choeseoniran byeonmyeong
Naegen uimuntuseongi ilppun
Jinjja sarangiran eojjeomyeon aju neurin padong
Aju neurin padong

Aye aye it’s a red light light
Seoroege chatja bicheuro chan teukbyeolhan bisanggu
Aye aye saenggakhae bwa bwa
Geu mueosi uril wae meomchuge haetdeon geonji red light

Hanbeonman dwireul dora dora yeah oh eh oh
Sojunghan geol chajabwa

Nun keuge tteo geogi chungdol jikjeon pokjureul meomchwo
Byeonhwaui mokgyeokjaga doeneun geoya
Mireodaedeon geochin kaeteopilleo geu ape modu
Chimmol hal ttae

Kyeojyeosseo red light seonmyeonghan red light
Seuseuro kyeojyeo geugeoseun red light
Kyeojyeosseo red light du gaeui red light
Bulgeun taeyanggwa ne apui red light

Gijeogeun oneun geol
Neomu orae geollyeotjiman
Paranbul urin gidaryeo wonhae

Pokjureul meomchwo (geon siljesanghwang moksori deureobwa)
Nun keuge tteo (yeah neoui ape natanan sesangeul bwa)
Mireoman daedeon (chungdoljikjeon neol mireodaedeon)
Kaeteopilleo (geugeon madness)

Kyeojyeosseo red light seonmyeonghan red light
Seuseuro kyeojyeo geugeoseun red light
Kyeojyeosseo red light du gaeui red light
Bulgeun taeyanggwa ne apui red light

(Muahaha, jestem złaaa. Dałam wam koreański tekst. ;P)
Wykonawca: Amaranthe
Tytuł: The Nexus
Rok wydania: 2013


Krótka nadzieja dla tej piosenki: Zaszkodziłam sobie tylko tym, iż ten zespół poznałam niedawno. Amaranthe ma to w sobie, że posiada trzy wokale - dwa męskie, jeden damski. Zakochałam się w głosie wokalistki. <3
Piosenka o mocniejszym brzmieniu perfidnie przypadła mi do mojego gustu. Ogólnie rzecz biorąc tekst ma polegać na przyszłości, jak i tego co jest w życiu, i co właśnie idzie w naszą przyszłość. (Nie umiem pięknie angielskiego, ani nic, ale tak właśnie da się ten tekst przetłumaczyć) Bardzo pozytywna melodia i tekst.  Co tu opisywać dalej? Po prostu czas zacząć przesłuchiwać i zakochiwać się w tym wspaniałym zespole!



Tekst:

Right now,
I wanna be the enemy,
I hide,
Empower our remedy,

Step up,
Get your game on,
Get your pride back,
Never back down,

Well as I open my eyes
I see my shadow
Will I return like myself
Or parted atoms

I have the will inside my mind,
There is a voice I cant deny 

Break, with the past, set the nexus free at last,
As the future will be there to save us,
Trapped in my skin, see the nexus in my dreams,
But will you bury me within

I rise, so you can be a part of me,
I hide as part of the machinery,
I've stepped on the wires,
Feeding the flames to burn higher

And as the darkness reveals
I see no reason
For me to reach for the cure
I'm my own demon

I kept the secrets in my mind,
There is a voice I cant deny 

Break, with the past, set the nexus free at last,
As the future will be there to save us,
Trapped in my skin, see the nexus in my dreams,
But will you bury me within

Face it down
I'm the spine in the flame
Just let it out of me
Break it out of the core
To help me breathe

I have the will inside my mind,
There is a voice I cant deny 

Break, with the past, set the nexus free at last,
As the future will be there to save us,
Trapped in my skin, see the nexus in my dreams,
But will you bury me within

 Pamiętnik Przyszłości


Oryginalny tytuł: Mirai Nikki
Rok wydania oraz emisji: 2011-2012
Liczba odcinków: 26
Długość odcinka: 23 minuty
Ocena: 6,5/10
Studio: FUNimation Entertainment, Kadokawa Shoten, Lantis, Asread, Rakuonsha, Sakura Crate, Dwango, The Klock Worx, Kadokawa Pictures Japan, chara-ani.com, 12 Diary Holes

Opis anime według mnie oraz mały skrót wydarzeń ułożonych częściowo niechronologicznie: Jedno z nowszych, a jakże popularnych anime. Co o nim sądzę? Trochę słabo, gdyż nie podobało mi się w nim, TAK BARDZO MI SIĘ NIE PODOBAŁO. To, że dzieciaki w wieku 14 lat chodzą do liceum, ani nie są objęte żadnymi prawami, dosłownie żadnymi, jak i również jednym z odcinków uprawiają takie dzieci seks. Logiczne? Według mnie nie, chociaż nie zaprzeczę, że mam swoje ulubione postacie z tego anime oraz uśmiałam się w niektórych momentach bardzo mocno. Widzimy tu no nie dosyć żywy przykład chorej psychicznie dziewczynki, która zakochała się w klasowym chłopaku, Yukiteru. Okazało się, iż ta panna o jasno różowych włosach jest stu procentową Yandere.  Gdy przeczytałam recenzje na temat tego anime zwykłych osób, których to anime było pierwsze trochę mnie to podłamało, ale nie będę wspominać, bo trochę mi się nie chcę. (Prawdziwy przykład lenia, który wziął się za blogowanie.) Kreska w japońskiej bajce jest wystarczająco ładna, aby zatrzymać oko oglądającego. Uważam, że fabuła jest naprawdę dobra, jednakże zabrakło tego czegoś. Patrząc swym poglądem stwierdziłam jedynie to, iż tylko Yuno (główna bohaterka) oraz Yukiteru (główny bohater) byli najbardziej przemyślanymi postaciami. Reszta była taka sobie. Mega spodobał mi się wątek właśnie z tą grą. Posiadamy dwanaście różnych osób walczących o swoje miejsce w byciu Bogiem Czasu itp. przy czym zastępują Deus'a.

 W tym anime naturalną rzeczą jest sobie biegająca z bronią dziewczynka o okazałym biuście, jak i chłopiec, który wypadł dla mnie totalną ciotą biegnący za nią w ryku. Dobra, a teraz trochę pozytywnych rzeczy, aby nie wzięto mnie za "pro-hejterkę". Najśmieszniejszym momentem dla mnie był właśnie wystąp Yuno w stroju królika, biegająca za Yuki po prawie całym mieście, a także wielki występ
Dwunastego. Najbardziej sobie upodobałam jako ulubione postacie Akise Aru wraz z Uryuu Minene. Nie powiem, uśmiałam się, ryczałam jak głupia, wkurzałam się nieprzytomnie, jednakże tak średnio zapamiętam sobie te anime. Jednak, gdy chciałby ktoś na szybko obejrzeć jakąś szybką historię to polecam właśnie to anime. Przelew krwi totalny przez co zatrzymałam się na serii. (I tak w cholerę zajebistą mają technologię, jak na tamte czasy :P)
Masz czas? Obejrzyj!



Cześć!
Na pewno większość z was już była na wakacjach, a z czym to się łączy? Z wspomnieniami, które pamiętamy na lata. Z resztą i tak nie przepadam za wyjazdami, ponieważ jazda co roku w to samo miejsce, gdzie nic się nie dzieje ani nie zmienia. To jednak nie za miła przygoda. Jednakże od zawsze uwielbiałam zwiedzać i gdy miałam okazje jechać do Torunia to tego nie zmarnowałam. (Pełno było Azjatów <3) Pierniczki to i tak najlepsza pamiątka stamtąd, chociaż nigdy nie wybaczę Myszce Miki mizianie mnie po twarzy. NIGDY. Jedynym miejscem, jakie jeszcze zwiedziłam to była Gdynia, jednakże cały dzień chodziłam z rodziną na terenach wokół plaży. Jedyne co dobre tam było to Red Bull Slackship 2016. Mega spodobał mi się ten sport, a gdyby nie lęk wysokości mogłabym go uprawiać z wielką fascynacją. Trochę ubolewam nad tym, iż zwierząt nie mam jak brać na większość wycieczek, chociaż tego nie da się zmienić. Jedno szczęście, że zawsze mam z kim zostawić swój zwierzyniec, ale inni już nie zawsze. Najwięcej marzeń spełniłam na wakacjach. :D
Ogólnie to rzecz biorąc moje wakacje zawsze się kończą dużymi zadrapaniami i z wybiciem czegoś. Mam nadzieję, że w tym roku, aż tak źle nie będzie.
Tak, szczerze chciałabym w te wakacje jeszcze wiele nowych miejsc odwiedzić min;
- Kołobrzeg
- Mazury
- Kraków
- Bieszczady
Pytanie do was, jak spędzacie te wakacje? Gdzie jeszcze zamierzacie lub gdzie jeszcze wyruszacie?
Oczywiście życzę wam miłych, jak że i bezpiecznych wakacji. ^^

P.S. Nie dajcie się złapać złu wakacyjnemu ;P


Wykonawca: Ghost Town
Tytuł: You're so screepy
Rok wydania: 2014


Krótka nadzieja dla tej piosenki: Osobiście znalazłam tą piosenkę przypadkiem, patrzę "O! Tytuł w sam raz dla mnie". Z początku myślałam, że to śpiewa dziewczyna dopóki nie pokazali wokalisty. Tak, chyba mam coś ze słuchem. Tekst jest mniej więcej o miłości, ale w stu procentach o dziwnym przesadnie typie dziewczyn. Przede wszystkim przeplata się temat krwiożerczych dziewczyn w kierunku mężczyzn. Szczerze piosenka, czyli tekst, muzyka, wokal bardzo mi się podobają. Zachęcam do słuchania, gdyż zespół ma duże postępy w swym repertuarze.

Tekst:

For so long now I've been coming to your rescue (got me thinking i'll get you)

And I'm serious when I say i'm over it
I'm over it (and all your fuckin lies)

That you'll stick around

Stay on my side of town
Now I'm covered in blood and I'm feeding off your pretty little lies

For once why can't you just come and chase me

Dig up my grave and save my body
Now I'm rotting to the bone
But my hearts still beatin
Hopin you won't leave me

Creepy girls

You're just my style 
Blood red lipstick 
You don't smile
Falling victim to your fantasy
Damn, I love it that you're so creepy

Now you're risking it all

For some creepy girl
With a blacked out rage that'll cast a spell
Don't tempt her, she's got those evil eyes

Now you're risking it all

For some pinup doll
Who drinks in the AM
Fucks in the PM
Treats all the boys like she don't need em 

Creepy girls

You're just my style 
Blood red lipstick 
You don't smile
Falling victim to your fantasy
Damn, I love it that you're so creepy (x3)




Kolejny raz witać się nie będę. Nazywam się Jagoda i jestem dosyć młodą dziewczyną, znaczy - babochłopem. Posiadam charakter osoby na swój sposób dziwnej, ale i pozytywnej. Bywam osobą wulgarną, jednak w sposobie swego bycia jestem awangardowa oraz szczera do bólu. Także proszę się przygotować również na dawkę, naprawde mocnych słów. Nie interesuje się modą, ani niczym podobnym. Uwielbiam jeździć na deskorolce, a w dodatku grać w najbrutalniejsze gry. Jednakże na moim blogu spotkacie wszystko, nawet typowo dziewczęce rzeczy z mej perspektywy, jak i chłopięce. :D
Na tym blogu znajdziecie, hm nie wszystko, ale jednak wiele rzeczy, o których nie myśleliście, że tu zaistnieją. Mam nadzieję, iż moje pisanie bloga nie będzie wam nużyło tylko czasu. Bla, bla, bla, bla.
Lubię kaczki, badum i koniec.
(Tak, nienawidzę bycia dziewczyną :p)
Do zobaczenia w następnym poście!
Nowsze posty Strona główna

Logo

Obserwatorzy

Popularne Posty

  • Wakacje
    Cześć! Na pewno większość z was już była na wakacjach, a z czym to się łączy? Z wspomnieniami, które pamiętamy na lata. Z resztą i tak nie...
  • Hej ho!
    Kolejny raz witać się nie będę. Nazywam się Jagoda i jestem dosyć młodą dziewczyną, znaczy - babochłopem. Posiadam charakter osoby na swój ...
  • Piosenka tygodnia #1
    Wykonawca: Ghost Town Tytuł: You're so screepy Rok wydania: 2014 Krótka nadzieja dla tej piosenki: Osobiście znalazłam ...
  • One, dos, se? Anime! #1
     Pamiętnik Przyszłości Oryginalny tytuł: Mirai Nikki Rok wydania oraz emisji: 2011-2012 Liczba odcinków: 26 Długość odcinka: ...
  • Oznaczona krwią... #2
    - Hej! Wstawaj! -Zaczął mówić jakiś mężczyzna z wysokim głosem. - To nie nocleg dla meneli! - Powiedział facet z niskim głosem. Szturchali m...
  • Piosenka tygodnia #2
    Wykonawca: Amaranthe Tytuł: The Nexus Rok wydania: 2013 Krótka nadzieja dla tej piosenki: Zaszkodziłam sobie tylko tym, iż ten ze...

Kategorie

  • Animuu
  • Bzdety
  • Głębsze przemyślenia
  • Na długie wolne chwile
  • opowiadania
  • Piosenka tygodnia
  • Troszku o mnie

Archiwum bloga

  • ►  2024 (1)
    • ►  marca (1)
  • ►  2017 (3)
    • ►  lipca (2)
    • ►  kwietnia (1)
  • ▼  2016 (22)
    • ►  października (4)
    • ►  września (8)
    • ►  sierpnia (4)
    • ▼  lipca (6)
      • Piosenka tygodnia #3
      • Piosenka tygodnia #2
      • One, dos, se? Anime! #1
      • Wakacje
      • Piosenka tygodnia #1
      • Hej ho!

O mnie

Felishya
Wyświetl mój pełny profil

Translate

Odwiedzinki

Copyright © 2016 Mysli, których nie spodziewal sie nikt.... Created By OddThemes & Distributed By Free Blogger Templates